פתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף פייסבוק עסקי עוזר לעסקים, ארגונים או מותגים לשתף עדכונים ותחומיי עניין לקהל לקוחות פוטנציאלי כאשר הלקוח החליט מראש שהוא מעוניין לקבל את אותם עדכונים בעת לחיצה על כפתור "אהבתי" בעמוד העסק.

במאמר זה אני יסביר בפרטנות איך לפתוח דך עסקי בפייסבוק בשלבים

על מנת ליצור פייסבוק עסקי בעל העסק צריך משתמש פייסבוק רגיל שלאחר פתיחת העמוד יחשב לאדמין (מנהל הדף) ניתן להוסיף ולהסיר אדמינים לאחר פתיחת העמוד.

כל דף פייסבוק עסקי ניתן לערוך (על פי תבנית שפייסבוק מציע) ולשנות כך שיתאים לכל עסק בנפרד כך שלפני שנתחיל לפתוח את דך הפייסבוק העסקי שלנו רצוי מאוד להכין את מספר קבצים אשר עלולים לא רק לזרז את תהליך הפתיחת דף פייסבוק אלה גם ליעל את קידום העמוד באינטרנט.

  • פתחתם משתמש פייסבוק רגיל ואתם רוצים להמיר אותו לדף פייסבוק עסקי? לחצו כאן –

לפני פתיחת דף פייסבוק עסקי רצוי להכין מראש:

  • תיאור קצר של העסק(רצוי מבוסס על מילות חיפוש) עד 155 תווים,
  • תמונת לוגו של העסק מומלץ 180px / 180px , אם זה לא אומר לכם כלום אז פשוט תדאגו שתמונת הלוגו תיהיה מרובעת.
  • תמונת כאבר מתאים לעסק מומלץ 851px / 315px.

נתחיל:

שלב ראשון אנחנו נכנס לעמוד רשמי של

הדפים של פייסבוק www.facebook.com/pages

צור דף פייסבוק עסקי - שלב 1

לאחר מכן נלחץ על צור דף  בצד השמאלי העליון

של העמוד.

יצירת דף עסקי בפייסבוק שלב 2

העמוד הבא חשוב מאוד! עליכם לבחור את סוג העסק שלכם, תבחרו את סוג העסק הנכון וכך אתם תופנו לקהל הלקוחות הנכון אם תפתחו עמוד לא מתאים לצרכים ולשירות שאתם מציעים הלקוחות שלכם לא יאהבו את העמוד וכך תשארו ללא עוקבים.

נסביר בקצרה מהוא כל עמוד ולמי הוא מתאים, אם אתם כבר מצאם את סוג העמוד שאתם צריך ואתם בטוחים שזה העמוד המתאים אתם כבר יכולים לקפוץ לשלב הבא ולא תמשיכו לקרוא.

כל עמוד יבקש מכם פרטים בסיסים הקשורים לאותו דף פייסבוק שאתם פותחים, מלאו אותם נכון וברור גם אם אתם לא בטוחים אם אתם חושבים שפייסבוק מבקש מכם פרטים לא קשורים לדף העסק אותו אתם פותחים תבדקו שוב אם בחרתם בעמוד הנכון.

אני לא יגע בכולם רק בחשובים מביניהם.

  • עסק מקומי או מקום: מתאים לעסקים קמעוניים ממועדוני כושר, אולמות אירועים, ברים, חניות שהם לא רשתות ארציות ועוד. דף פייסבוק לעסק מקומי יבקש מכם את 2 הפרטים הכי חשובים לעסקים מקומיים: סוג עסק, שם העסק וכתובת העסק. כאן המיקום הוא כל מה שחשוב.
  • חברה, ארגון מוסד: מתאים לחברות, מוסדות לימוד, ארגונים ממשלתיים, חברות ליבוא יצוא, ספקים ועוד. במילים אחרות, אם העבודה המרכזית שלכם היא לא פנים מול פנים עם לקוחות ומרחק גיאוגרפי לא פונקציה בשבילכם אתם בהחלט נכנסים לפה.
  • מותג או מוצר: כאן יש הרבה בילבולים אני אתן לכם דוגמה, גוגל זה חברה, גוגל chorme זה מוצר. שימו לב לפרט הזה אם אתם עושים עמוד לפייסבוק לסדרת מוצרים תחת החברה שלכם זה המקום המתאים, גם אם אתם חברה בעלת מוצר אחד זה המקום שלכם, אבל ברגע שאתם מציעים מספר שירותים לקהל לקוחות רכב רצוי שתפתחו את דף הפייסבוק ב"חברה,ארגון,מוסד".
  • אמן, להקה, דמות ציבורית: פשוט כל מי שמוכר באמצעות השם של עצמו.
  • בידור: סדרות טלוויזיה, רדיו, פורומים סביב מפורסמים ונושאים הקשורים לעולם הבידור אם אתם עושים סרט רק הסרט יכנס לפה ולא המפיץ\היוצר.
  • מטרה או קהילה: בדיוק כמו קבוצה בפייסבוק רק שזה קצת יותר רשמי, פה צריך רק להכניס שם של הקהילה/קבוצה ויש לכם סוג של פורום אישי משלכם, יכול מאוד להועיל יותר מאוחר לצורך קידום מתקדם באינטרנט.

בחרתם את העמוד המתאים לעסק? מלאו את הפרטים ולחצו התחל

בחרתם מה שבחרתם עכשיו כולם ממשיכים באותו שלב:

זוכרים את מה שאמרתי לכם להכין מראש לפני פתיחת דף פייסבוק עסקי? אם האמת הכנתם זה אז החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים עכשיו, אם לא הכנתם מראש ניתן לערוך את כל הנתונים גם לאחר יצירת הדף פייסבוק עסקי.

יצירת דף פייסבוק עסקי שלב 3
  • העמוד הראשון מבקש מכם את תיאור קצר ואת אתר האינטרנט של העסק, שימוש במילות חיפוש בתוך התיאור יקדם משמעותית את העסק שלכם תחת מילות החיפוש שהכנסתם (אם אתם פותחים עסק חדש קרוב לוודאי שדף הפייסבוק יעקוף את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.), אם אין ברשותכם אתר אינטרנט המשיכו לדף הבא.
יצירת דף פייסבוק עסקי שלב 4
  • לאחר מכן פייסבוק יבקש את תמונת הלוגו שלכם (לא משנה איזה תמונה תבחרו לפחות תדאגו שהיא תיהיה מרובעת), פייסבוק מציע לכם שני אפשרויות, לחבור תמונה מאתר אינטרנט או להעלות מהמחשב (אתם יכולים לנסות אבל פייסבוק ב-90 אחוז מהמקרים לא מוצא את התמונה הנכונה מהאתר אינטרנט שלכם), אני ממליץ להעלות מהמחשב.
יצירת דף פייסבוק עסקי שלב 5
  • שלב הבא פייסבוק יראה לכם איך תיראו בתפריט בהתאם לתמונה שבחרתם ויציע לכם להוסיף את העמוד למועדפים שלכם, תוסיפו.
יצירת דף פייסבוק עסקי שלב 6

השלב האחרון בפתיחת דף פייסבוק עסקי הוא לפרסם אותו באינטרנט, פייסבוק מבקש מכם את המדינה/עיר לפרסם, תחומי עניין גיל,מין,והשקעה יומית עם חישוב לערך ללייקים בהתחשב הסכום שרשמתם, אני לא ממליץ לפרסם עדיין, אתם תוכלו לשבת על זה יותר מאוחר בצורה חכמה יותר.

בהצלחה עם עמוד הפייסבוק העסקי החדש שלכם.

עוד דברים שכתבנו!