בניית אתרים מחירון

מילת החיפוש בגוגל הנפוצה ביותר היא בניית אתרים בזול הבעייה בכך היא שהסיבה שמחירי האתרים משתנים בהפרשים גדולים כל כך היא שכל פרסום אתר אינטרנט למכירה בתוצאות שאתם רואים מוכר אתר אינטרנט אחר לחלוטין, אתר אינטרנט הוא לא רק מה שאתם רואים כשאתם נכנסים לעמוד אינטרנט ואומר שהאתר מעוצב יפה או לא, אתר אינטרנט בנוי גם ממערכות בק אופיס (Back Office) המעבדות את המידע הנכנס ויוצא מהאתר, דוגמה קטנה לאתר מוכר הוא פייסבוק, פייסבוק לא הצליח כל כך מלעצב את עמוד הפיד שאתם רואים ביום יום בצורה מוצלחת כל כך וגם לא בגלל הסיבה שאתם בבדאי חושבים עליה עכשיו שהם מעסיקים מקצוענים הגורמים לכם להשאר ולצפות (להתמכר) באתר, פייסבוק הצליח בגלל שהוא יודע.
הוא יודע את מי אתם יותר אוהבים מהחברים שלכם עם מי אתם יותר מסתדרים, התמונות של מי יותר יפות לטעמכם וכו.
זה מידע שפייסבוק מנתח לאחר אתם עושים למשל לייק לתמונה של מכונית יפה, תמונה שמסתכמת באלפי (ויותר) לייקים, פייסבוק לא יודע מה יש בתמונה הזאת (קודים לא יכולים לראות תמונות) אבל הוא כן יודע שמה שלא יהיה שם אנשים אוהבים את זה וצריך לפרוס את זה כמה שיותר כדי להשאיר את תוכן הפיד של משתמשי פייסבוק מעניין לכם ככל האפשר.

אם מעניין אותכם להבין איזה סוגי אתרי אינטרנט נמצאים אי שם אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא, המשך המאמר הזה יפרט בקצרה על סוגים של בניית אתרים לעסקים ועל התמכור שלהם לשוק
לינק

כפי שאתם בוודאי שואלים את עצמכם מה כבר יש באתר אינטרנט לעסק שיכול לגרום למחירים של אותם אתרים להשתולל כל כך. כדי להגיע לתשובה של זה אנחנו נפרק את זה לחלקים.
אתר תדמית לעסק: בניית אתרים לעסקים אשר מעוניינים באתר תדמית שיסביר על החברה מה היא ומה היא עושה, עם עמוד ליצירת קשר וכמה תמונות
אתר גלריה לעסק: בניית אתרי אינטרנט לבתי עסק שמוכרים מוצרים פיזיים ולא רק שירות, כגון ביגוד ורהיטים אך לא מוכרים אותם באתר אינטרנט אלה רק מציגים אותם שם ומציעים ללקוח לבוא לקנות את זה בחנות.
אתר חנות לעסק (e-commerce): בניית אתרים לעסקים שמוכרים מוצרים אך מוכרים אותם באתר, כך שהלקוח לא צריך לבוא לחנות אלה באמצעות כמה לחיצות כפתור והוא רכש ממכם את המוצר כל מה שצריך עכשיו לעשות הוא לשלוח לו את זה הבייתה.

אלה שלושת סוגי האתרים לעסקים העיקריים אם אתם מעונינים לדעת על עוד סוגים תמצאו את זה בלינק הבא לינק

מתוך שלושת סוגי האתרים הנמצאים הנל נכנסים פה שני מילים חדשות שחשוב לדעת לפני רכישה והקמה של אתר אינטרנט.

רוב בעלי העסקים שכבר רכשו אתר אינטרנט סטטי נתקלו במצב שהם רוצים לשנות איזשהו תוכן באתר אך הם לא יכולים לעשות זאת בעצמם אלה בעזרת מתכנת לבניית אתרים אשר ידרוש עוד כמה מאות שקלים (מוצדקים) על אותו שינוי תוכן.

שני המילים הבאות הן:
אתרי אינטרנט סטטים
אתרי אינטרנט דינאמים

גם בין שני אלה חשוב לדעת איך מה ואיפה חשוב שהאתר יהיה סטטי (לצורך הורדת המכיר) ודינמיות האתר (לצורך תפעול אישי של האתר ללא בונה אתרים).
אתר אינטרנט סטטי:
אתר אינטרנט סטטי הוא אתר שמהרגע שהסכמתם לתוצאה ורכשתם את האתר אינכם יכולים לשנות שום תוכן ושום מלל באתר אלה בעזרת מתכנת. הרבה נתקלו בבעיה זו כשעסקים רכשו אתר אינטרנט מדפי זהב, הלקוח היה מקבל טופס ממלה אותו, כל התוכן היה עובר לאתר וזהו אי אפשר לשנות אותו יותר. ובגלל שהחברה הזו היא (או יותר נכון הייתה) סוג של מונופול אז לא היה ללקוחות המאוכזבים למי לפנות על מנת לשנות את תוכנו של האתר אינטרנט של העסק,

במילים אחרות אתר אינטרנט סטטי הוא מה שאתם רואים וזהו, אין שום קוד ושום דבר מאחורה אשר יעזור לכם לשפר את תוכן האתר.

אתר אינטרנט דינאמי:
אתר אינטרנט דינאמי כשמו כן הוא, הוא מאפשר ללקוח לשנות תוכן ללא שום עזרת מתכנת, שוב חוזרים לדומה שכולם מכירים: פייסבוק.
פייסבוק (וכל אתר חברתי אחר) הוא אתר דינאמי, הוא נותן לכם את האפשרות למשל לרשום סטטוס, הוא אוגר את הסטטוס במאגר הזיכרון שלו ושולף את זה כשאחד החברים שלכם נכנס לפיד ורוצה לראות מה חברים שלו כתבו, אתרים לבתי עסק לא בהכרח חייבים להיות דינאמי ברמה גבוהה כל כך מכיוון שאין כל כך הרבה שינויים לבצע באתרים לעסקים, למשל הלוגו,
אין שום סיבה לבעל עסק לבקש מבונה האתרים לוגו דינאמי דבר ראשון כי זה מוסיף למחיר לסופי של בניית האתר עוד כמה מאות שקלים מיותרים וסיבה שנייה היא שהמערכת צריכה להיכנס למאגר זיכרון של האתר על מנת לראות איזה לוגו היא צריכה לשלוף הפעם (למרות שזה תמיד יהיה אותו לוגו) ותהליך זה לוקח זמן, לא זמן שנבחין בכך כשנטען את העמוד אבל גוגל ירשום את ה-0.0002 שניות האלה ובכך יוריד אתכם בתוצאות החיפוש עקב טעינת עמוד אינטרנט איטית,
דברים שחשוב לעסק לבקש מהחברה לבניית אתרים כדינמיים היא רשימת מוצרים (במקרא של אתר אינטרנט לעסק שמוכר מוצרים שמשתנים תקופתית), בלוג ו/או מאמרים אשר רצוי להוסיף על בסיס חודשי (ואם לא אז רצוי מאוד שתתחילו). למשל בסוף כתיבת מאמר זה אינני הולך לרשום שום קוד לצורך העלאת המאמר אלה העתק הדבק לבק אופיס (Back office) של האתר וזה יתעדכן לבד.

בואו נסכם:
אחרי שהבנו שיש שלושה סוגי אתרים לעסקים (אתרים תדמיתיים, אתרי גלרייה, אתרי חנות) ואת האפשרות לעשות כל אחד מהאתרים הנ"ל סטטי או דינאמי זה התפקיד שלכם לשבת ולחשוב מה יותר חשוב לי באתר, רצוי שתשבו על זה לבד ותבינו מה בדיוק אתם רוצים לאחר מכן לנתח את זה בהתאם למחירים יחד עם חברה לבניית אתרים.

עוד דברים שכתבנו!