מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט של עסק אשר מבקר יכול להגיע או "לנחות" עליו ישירות ללא חיפושים בתוך אתר העסק, יש המייחסים דפי נחיתה כדפי אינטרנט עצמאיים ויש המקשרים אותו לאתר האינטרנט של העסק, לשני האפשרויות האלה יש את החסרונות והיתרונות שלהם.

ישנם מספר סוגים של דפי נחיתה אשר לכולם אותו בסיס עם אותו רעיון שיווקי, במאמר זה אנחנו נתמקד בקצרה על שני סוגים עיקריים של דפי נחיתה.
דף נחיתה מוביל
דף נחיתה מאסף לידים

דף נחיתה מוביל:

דף נחיתה מוביל כשמו כן הוא, עמוד אינטרנט אשר מוביל את המבקר.
לרוב עמודי נחיתה אלה יובילו את המבקרים לעמוד רכישת מוצר באתר האינטרנט של העסק.
דף הנחיתה יתאר את המוצר שהמבקר חיפש, יתאר את העסק אשר מציע את המוצר, ואם העמוד יעניין את המבקר יוצע לו כפתור אשר יעביר אותו לעמוד רכישת המוצר באתר העסק.

לרוב דפי נחיתה אלה ייצגו מוצר או סדרת מוצרים
-חנויות אינטרנטיות
-חנויות קמעוניות
-יבואנים
-ספקים

אך פחות בשימוש לעסקים אשר מציעים שירותים כגון עורכי דין ומתווכים.

דף נחיתה מוביל צריך לספק את כל המידע שהלקוח צריך לדעת לפני שהוא מגיע לאתר העסק, כמו כן גם עמוד הרכישה באתר צריך להיות פשוט וללא הסחות דעת, במקרה שבו הלקוח הגיע לעמוד זה סימן שהוא מעוניין לרכוש את המוצר וביצעתם את מכירה.

שימו לב: מבקר אשר התעניין במוצר המתואר בעמוד הנחיתה ולחץ על הכפתור המוביל לעמוד הרכישה לא אומר שהוא כבר רכש את המוצר, אין להציע לו מוצרים נוספים או תואמים למוצר שהתעניין לפני שביצע את הרכישה (בניגוד לדף נחיתה מאסף לידים), לאחר ביצוע הרכישה ניתן להציע לו מוצרים נוספים אשר עלול להתעניין בהם.

דף נחיתה מאסף לידים:

דף נחיתה מאסף לידים דומה מאוד לתבנית של דף נחיתה מוביל פרט לזה שהמאסף לידים אינו תלוי באתר אינטרנט ואחרי לחיצה על כפתור האישור המבקר כבר נחשב לקוח.

דף נחיתה זה מתאים יותר לעסקים אשר מציעים שירותים כגון:
-עורכי דין
-מתווכים
-שמאים
-שירותים בבית הלקוח
-ועוד

המבקר יגיע לעמוד הנחיתה אשר יתאר את השירות שאותו חיפש ומידע על העסק אשר מציע את השירות, במקרא והמבקר יהיה מעוניין לרכוש את השירות הוא ימלא טופס אשר יבקש ממנו את המידע הבסיסי שהעסק צריך על מנת ליצור עם הלקוח קשר.

שימו לב!

ככל העמוד הנחיתה ידרוש מהלקוח יותר מידע כך הוא עלול לוותר על הרכישה עקב עצלנות, מומלץ לא יותר מ-4 נתונים (שם, אימייל, טלפון ומקדם מכירה אחד), אם אתם יודעים שאתם לא הולכים להשתמש באימייל של הלקוח אפשר ורצוי לוותר על נתון זה.

לאחר מלוי ושליחת הטופס ניתן להוביל את הלקוח לאתר העסק או למאמר מקדם מכירה.

לדוגמה:

אם נכנסתם לדך נחיתה אשר מציע בניית אתרים לעסקים, לאחר מילוי הטופס אנחנו נעביר אתכם למאמר אשר מתאר את ההכנות שצריך לבצע לפני רכישת אתר אינטרנט (כמו למשל אם העסק רוצה לשמר תוכן אודות העסק או ברשותו קובץ פתוח של הלוגו), מה שיכול להועיל במתן השירות.

לסיכום:

דפי נחיתה הם מהלך אסטרטגי חכם לכל סוג עסק ואנחנו ממליצים בחום להתעניין יותר בתועלת שניתן להשיג מדפי נחיתה לעסקים, אנחנו בנטינגיט מציעים מגוון מסלולים לעסקים אשר רוצים להתחיל לעבוד עם דפי נחיתה.

צרו איתנו קשר על מנת לדעת יותר ממה שאפשר להשיג מדפי נחיתה האינטרנט.

עוד דברים שכתבנו!