4 טכניקות קידום באינטרנט לצלמים עצמאיים

גם אתם מחפשים עבודות צילום דרך הפייסבוק? שולחים הצעות אך לא מקבלים מענה? רשומים לעשרות קבוצות בהן דרושים צלמים אך לא מקבלים הצעות עבודה?

אם מאסתם בהצעות לשת"פים סתמיים ובחיפוש אחר לקוחות ללא תוצאה אני מזמין אתכם להקדיש 3 דקות לקריאת המאמר הבא ולמצוא לקוחות חדשים באמצעות שיווק פשוט ויעיל באינטרנט.

שמי אייל אביטן, משווק עסקים קטנים ופרילנסרים באינטרנט ובמאמר הבא אחלוק איתכם מספר אסטרטגיות פשוטות לביצוע אשר מביאות תוצאות. המאמר מתאים לצלמים עצמאיים אשר מוכנים להשקיע את הזמן לעשות זאת בעצמם במקום לשלם לאנשי שיווק. הטיפים פשוטים לביצוע אך חלקם דורשים ידע מקדים בשיווק.

לכל שאלה, תהייה או צורך בהסבר נוסף – ניתן ליצור איתי קשר דרך התגובות שצירפתי לכל אסטרטגיה.

פוסטים מתוזמנים בפייסבוק.

הרבה לא יודעים אך ניתן לתזמן פוסטים בפייסבוק!

אפשר לכתוב יום אחד בחודש פוסטים לכל אותו החודש ולתזמן אותם. תעשו את זה! תנצלו את הפלטפורמה וצרו תוכן איכותי ומעניין. זה משתלם, משאיר אתכם בעניינים ונותן לכם אפשרות להראות לעולם מה יש לכם להציע לו.

איך מתזמנים פוסטים? פשוט מאוד.

כאשר אתם רושמים פוסט בפייסבוק העסקי שלכם, יש לכם את כפתור ה"שתף". לצידו תמצאו חץ קטן אשר יציע לכם לתזמן את הפוסט לתאריך ושעה ספציפיים. תעשו כאלה לכל החודש ויש לכם ראש שקט ושיווק שעובד.

לתת כדי לקבל.

מה לא נאמר כבר על שת"פים? לפעמים זה חסר תועלת ולפעמים מניב תוצאות מדהימות. תנו לי להציע לכם שת"פ יצירתי – לא בטוח שיניב זהב אבל זה מה שיביא לכם בוודאות את הלקוחות הכי איכותיים שתמצאו.

בתור צלמים יש לכם דעה !

דעה על מקומות לצילומי זוגיות, על גישה לצילומי חתונות. דעה לגבי צילומים מתאימים לקמפיין אינסטגרם מוביל, לגבי התמונה הנכונה להמחשת המוצר באייבי, על צילומי היריון, משפחה, צילומי אירועים ועוד ועוד..

שתפו את הדעה שלכם. תכתבו על זה. תחלקו את הידע שצברתם ואנחנו נלמד מהניסיון שלכם.

  • תכתבו על נושאים שמעניינים אתכם ושאתם מבינים בהם (אוכל לעזור לכם בתגובות לבחור נושא).
  • תשקיעו את הלב על מאמר ותשתדלו שהכותרת תהיה "היום אני עוזר ל[קהל היעד שלי] לדעת יותר על [נושא שחשוב להם לדעת]"
  • תנו את המאמר שלכם בחינם לנותן שירות משלים לתחום שלכם (מאפר כלות, מוזיקאי, תקליטן, מעצבת שמלות כלה וכו'), ותגידו לו/ה להוסיף את המאמר לאתר שלו יחד עם השם שלכם וקישור אחד אליכם.
  • עכשיו המתינו. כשאחד הלקוחות של השת"פ יחפש מאפרת כלות ויתקל במאמר שלכם באתר שלו. בום! קיבלתם חשיפה…

צרו עמוד נחיתה באינטרנט.

נכון, אתה צלם עם פורטפוליו מרשים אבל כדי להגיע לקהל היעד שלך תהייה חייב לצאת מהפלטפורמה שכל הצלמים משתמשים בה (עם כל הכבוד ל-behance). זכור שבנוסף להיותך צלם אתה גם איש קריאייטיב ואתה חייב להתבלט ולהיות מסוגל לשדר את זה ללקוחות שלך!

צור עמוד נחיתה או אתר לעסק שלך, תפנה לקהל יעד רחב יותר. יכול להיות שבעלי עסקים יהיו מעוניינים בצילומים שלך עבור אתרי האינטרנט שלהם (נתח שוק גדול למדי של לקוחות פוטנציאלים). תשתמש בתמונות שלך כדי להמחיש איך תמונה איכותית משנה את הנראות של כל האתר. כמו למשל באתר האינטרנט הצרפתי שלי בו ניתן לראות איך תמונה אחת וצבע אחד יכולים לעשות אתר אינטרנט שלם!

העלות לאתר אינטרנט או עמוד נחיתה מהסוג הזה מתחיל בWIX בחינם עד סביבות ה-5000 לכל היותר, לאתר הכי מושקע!

מילות חיפוש רבותיי. מילות חיפוש.

רוב השירותים שצלמים מציעים משווקים ברחבי האינטרנט באמצעות אסטרטגיית B2B (מידע נוסף בתגובות). כן, גם כשאמא מבצעת 'השוואת ומחקר ספקים' לבר מצווה של בנה גם צלמים חתונות וצלמי בר מצווה ואירועים נכנסים תחת הקטגוריה של B2B.

למה אני אומר לכם את זה? מכיוון שפרט לקבוצות יעודיות בפייסבוק, הלקוחות שלכם יכולים להיחשף לשירותים שלכם גם בגוגל, בלוגים, או בתוצאות ממומנות. אז אם לא בא לכם להיות חלק מה-98 הצלמים שכבר הגיבו "פרטים בפרטי" להצעת "דרוש צלם", אני מציע לפנות למקומות בהם יש לכם יותר סיכוי.

ומעכשיו נסו לדבר במילות חיפוש, לשלב באופן מידתי מילות מפתח בתכנים ובפוסטים שאתם מעלים.
הטבלה הבאה מכילה את כל מילות החיפוש שקשורות לתחום ורלוונטיות לצלמים. תבחרו לעצמכם 3 מילות מפתח מהרשימה עם כמות חיפושים של (ואני מדגיש) עד 10 חיפושים חודשיים!!! ומהיום, כל פסקה שעולה לאוויר חייבת להכיל לפחות מילת חיפוש אחת.

תהיו מופתעים קל יהיה לעשות קידום אורגני בגוגל באופן עצמאי עבור עסק קטן

קישור לטבלת מילות החיפוש עבור צלמים

לסיכום: קידום עסק קטן באינטרנט

ישנן מספר אסטרטגיות לשיווק העסק שלך.

עם ניצול הזמן בצורה הנכונה ותשומת לב לטיפים שכתבתי תוכל להגדיל את שיעור החשיפה של העסק שלך, תצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלך ולבנות לעצמך מוניטין חיובי ברשת.

אני מזמין אתכם להתייעץ איתי, לכתוב בתגובות דברים שלא ברורים לכם או שאתם צריכים הסבר נוסף ובכך לשווק את עצמכם בצורה הכי נכונה.

שמחתי לעזור.

אייל אביטן, פרילאנס לשיווק דיגיטלי.

עוד דברים שכתבנו!